Avatar billede Emil3400 Nybegynder
28. januar 2012 - 00:50 Der er 14 kommentarer

Battlefield 3 - Gamer PC, hjælp til graffikkort.

Hej folkens!
Jeg har lige opdateret min computer og da jeg kommer ind i BF3 er der lag, som der ikke burde. Jeg har derfor tjekket "http://www.CanIRunIt.com/" for at tjekke om hvad der manglede på min computer for at jeg kunne køre det ordenligt - og den sagde dette:
http://img812.imageshack.us/img812/1797/asdzx.jpg

Video Card
Recommended: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 570 or ATI Radeon HD 6950)
You Have: GeForce GTX 560M

Required--------------------You Have:
Video RAM--------------1 GB------1.7 GB
Pixel Shader version----5.0------5.0
Vertex Shader version---5.0------5.0

Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations. Click here for the latest Video drivers.

Håber i forstod det, nu har jeg siddet hele aften og kæmpet med det her.. Det er bare virkelig nederen, har downloaded op til flere driverscanner programmer, men de siger at den er fuldt opdateret og har installeret den nyeste driver fra nvidias hjemmeside 2 gange, men alligevel er det som om den ikke vil opdatere. Som i kan se er mit meget bedre end required.

Håber virkelig i kan hjælpe mig, endelig spørg hvis der er noget i vil have at vide.

Emil
Avatar billede Emil3400 Nybegynder
28. januar 2012 - 00:51 #1
Ikke opdateret min computer, men formateret den*
Avatar billede pstidsen Novice
28. januar 2012 - 00:57 #2
Hvis du har et 560M grafikkort får du jo ikke pludselig et 570M (som er meget bedre) ved at opdatere driverne...

Prøv SlimDrivers hvis du vil havde de nyeste drivere.
Avatar billede Six Nybegynder
28. januar 2012 - 01:13 #3
Hej - Dit gfx kort er ganske enkelt ikke godt nok til at køre spillet, sorry to say.

At det har de ram der kræves og så videre, gør ikke at GPU'en af den grund kan følge med :)

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html Der kan du se hvor dit kort ligger, i forhold til de kort som foreslåes i testen. Der er lang vej op.
Avatar billede Six Nybegynder
28. januar 2012 - 01:15 #4
Du skal i øvrigt lige huske at følge op på dine gamle spørgsmål. :)
Avatar billede Emil3400 Nybegynder
28. januar 2012 - 01:36 #5
Mit kort skulle være godt nok? GTX 560M
Avatar billede sabihna Nybegynder
28. januar 2012 - 08:46 #6
Nej, det kort du har er en model til bærbar og dermed meget dårligere end krævet, det kan en opdatering ad drivere ikke ændre. Indbyggede GPU i en bærbar kan på ingen måde sammenlignes med den samme model i en stationær.
Grafikkravene i BF3 gør at man ikke med rimelighed kan forlange at spille det i god kvalitet på en bærbar.
Avatar billede buttwipe Juniormester
28. januar 2012 - 08:46 #7
De modeller Canirunit.com refererer til er ikke mobile, men desktop GPU'er.
Du skriver ikke hvilke indstllinger du bruger eller hvilken opløsning du kører med.
AA er nok ikke realistisk.
Avatar billede pstidsen Novice
28. januar 2012 - 14:17 #8
Som jeg sagde først så er dit grafikkort for dårligt. Du vil godt kunne spille BF3, men ikke i fuld opløsning og kvalitet.

fjappe: Det er en uskik at lægge et svar med det samme i stedet for en kommentar! Især når meningen i dit indlæg bare er det samme som jeg allerede ar skrevet som kommentar!
Avatar billede Six Nybegynder
28. januar 2012 - 15:54 #9
pstidsen: Nu har jeg trods alt været bruger herinde i en del år efterhånden og kender godt til skik og uskik på eksperten. Grunden til at jeg kommer med et svar er:

1. Jeg følger op på mine information med et bevis for min påstand.
2. 570M er ikke MEGET bedre end 560M - og vil STADIG ikke kunne køre bf3 i ordenlig kvalitet - så det er direkte forkert. Så jeg betragter din besvarelse som forkert.
3. Du giver ham jo intet konkret at gå efter med din kommentar?
4. Du foreslår ham at installere de nyeste drivere? Det har personen jo allerede gjort, endda 2 gange. Om driveren kommer fra slimdrivers, eller nvidia selv kommer vel ud på et.

Iøvrigt mener jeg absolut ikke at vores henholdsvis kommentar og besvarelse på nogen måde ligner hinanden. Formuler dig lidt bedre, folk skal jo ikke sidde og gætte sig til hvad du mener.

I sidste ende er det jo op til spørger om han mener dit, eller mit eller en hel tredjes indlæg er det der hjalp ham. Så skal han nu nok bede om besvarelser fra de personer.
Avatar billede pstidsen Novice
28. januar 2012 - 16:26 #10
2. Nej 570M var også en skrivefejl. Jeg mente bare 570 :) Hvis 570 ikke kan køre BF3 er der snart ikke noget der kan....
3. Det er så din holdning...
4. Ja, det kan det (vil dog sige det er bedst at gøre det på producentens hjemmeside), men MANGE personer kan ikke finde ud af at installere drivere korrekt. Til det er SlimDrivers genialt!

Iøvrigt mener jeg absolut ikke at vores henholdsvis kommentar og besvarelse på nogen måde ligner hinanden. Formuler dig lidt bedre, folk skal jo ikke sidde og gætte sig til hvad du mener.
Vi siger begge (inddirekte eller direkte) at spørgers grafikkort er for dårligt...

I sidste ende er det jo op til spørger om han mener dit, eller mit eller en hel tredjes indlæg er det der hjalp ham. Så skal han nu nok bede om besvarelser fra de personer.
Ja, det er spørger der bestemmer, men jeg ser GANG PÅ GANG (og jeg har altså skrevet nogle flere indlæg end dig) at spørgere bare krydser det svar af som der ligger, selvom det ikke er det der har løst problemet.
Avatar billede Six Nybegynder
28. januar 2012 - 17:47 #11
Hvis du er bange for at spørger bare krydser af i en besvarelse, så må man jo bare håbe, at den der har fået point uberettiget vil give dem videre :) - og i det tilfælde, er det jo i øvrigt spørger der er tumben og ikke personen der har lagt svar ;D - Men jeg kan godt se din pointe - Og nu lader vi den ligge, så vi ikke hijacker tråden her, mere end den allerede er blevet :)

Og jeg understreger lige at jeg kan godt se din pointe :)
Avatar billede Lord-Of-IT Nybegynder
28. januar 2012 - 21:40 #12
Kunne løsningen ikke bare være at overclocke GeForce GTX 560M, hvis man alligevel skal ud at købe et bedre grafikkort for at trække BF3, ville en gang overclocking jo ikke skade, hvis man nu kunne sætte ydelsen tilstrækkeligt op.

Jeg kender ikke så meget til hvad GeForce GTX 560M kan tåle, men jeg vil mene man skulle kunne give kortet ca. 300 MHZ mere ydelse i sidste ende på Core Speed, Shader Speed og Memory Speed.

Ret mig hvis jeg tager fejl.
Avatar billede sabihna Nybegynder
29. januar 2012 - 13:49 #13
Virkeligt dårligt råd, hvis GPU'en tager skade så kan hele maskinen jo kasseres. Pointen er jo netop at det er en bærbar uden mulighed for at skifte GPU.
Avatar billede pstidsen Novice
29. januar 2012 - 13:55 #14
Men hvis man VIL spille BF3 og man derfor er villig til at købe nu pc for at gøre det så kan man jo overclocke så længe den holder (for at udskyde pckøbet).