Avatar billede zimmer Nybegynder
06. august 2001 - 11:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man IE4.0 og IE5.0 til at køre samtidig på WinNT?

Hvordan får man IE4.0 og IE5.0 til at køre samtidig på WinNT - på samme brugerkonto..?
Avatar billede snowball Novice
06. august 2001 - 11:51 #1
Det kan man ikke !

Se evt. http://www.eksperten.dk/spm/92096

Snowball
Avatar billede kapla Nybegynder
06. august 2001 - 14:43 #2
Avatar billede zimmer Nybegynder
06. august 2001 - 16:49 #3
Hva faen..  Er det slet ikke muligt..?  Heller ikke hvis man roder lidt med registreringsdatabasen eller sådan noget..? Der må da være et hack så kan gøre det..?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
06. august 2001 - 17:31 #4
Hvad vil du med IE4 når du kan kører IE5 ????
Avatar billede zimmer Nybegynder
07. august 2001 - 20:35 #5
Det er til test formål..  For man kan vel ikke være sikker på at noget der virker i IE4 virker i IE5 ??
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
08. august 2001 - 07:42 #6
Det burde vel være det samme om det er IE4 eller IE5 ?. Men man skal jo være sikker på at få alt med i installationen af IE.

Jeg har selv gjort det at jeg har hentet og registret Microsoft Internet Explorer Administration Kit (IEAK), (som administrator, husk det !, ellers får man ikke alle muligheder).  Det er gratis at hente.
Herefter har jeg hentet IE5.5 ned ved hjælp af dette program. Derved får man en 100% version af IE5.5, du kan endda få skrivebordsopdateringen med, der ellers kun følger med via IE4 !, og som kun kan tilføjes via IE¤. Eller via (IEAK). Lave dine egne CD-Rom installationer mv. af IE, tilpasse diverse menuer, links osv.

Mon ikke dette kan løse dit problem ?

Mvh. Blueyed1
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
05. september 2001 - 16:46 #7
Jeg opdagede i dag at man faktisk godt kan have IE4 og IE5.5 på samme maskine (WinNT).

(har ikke prøvet på en Win9x)
Hvis man har en WinNT med IE4+ og går på http://windowsupdate.microsoft.com og henter Servicepack 2 IE5.5 og kører installationsfilen, kan man når installationen starter vælge tilpas. og her, under advanceret vælge kompalitet - kør IE4 og 5.5 på samme maskine. Jeg har dog ikke selv afprøvet det.