Avatar billede Fidusen02 Nybegynder
25. januar 2012 - 22:48 Der er 12 kommentarer

Min webcam er pludselig forsvundet fra min bærbar

Jeg har en acer aspire 1410 bærbar. Jeg har reninstalleret den, men pludselig forsvandt webcamen. Jeg har installeret driver til den på acer's hjemmeside, men når jeg installere driverne til min bærbar virker de heller ikke. Når jeg logger på MSN og skal til at åbne videopkaldet fungere det heller ikke.
Jeg ved altså ikke lige hvad jeg egentlig skal gør? Er der ikke nogen af jer der kan finde en løsning på det?
26. januar 2012 - 06:56 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Fidusen02 Nybegynder
27. januar 2012 - 13:27 #2
Det er windows 7 jeg bruger
27. januar 2012 - 18:06 #3
... se i ENHEDSHÅNDTERINGEN om der skulle være andre "driver" elementer du mangler ?
Avatar billede Fidusen02 Nybegynder
27. januar 2012 - 21:01 #4
Jeg har prøvet at være inde i enhedhåndterningen men det lykkedes mig ikke :(
Altså jeg har brug ca. 6 uger til at lave min webcam her på min bærbar. Har blandt andet søgt på google om løsninger til at downloade webcam osv.. men nej. Nu vil jeg have den korrekte løsning
27. januar 2012 - 21:11 #5
...at være inde i enhedhåndterningen men det lykkedes mig ikke :( ... - ikke forstået ?
Avatar billede Fidusen02 Nybegynder
27. januar 2012 - 22:06 #6
Altså jeg har været inde på enhedhåndterningen  men jeg ved bare ikke hvor jeg skal trykke hen?
27. januar 2012 - 22:13 #7
... vises nogle ? tegn ell. lign. ???
Avatar billede Fidusen02 Nybegynder
28. januar 2012 - 10:15 #8
Nej det gør der ikke
Jeg vil såådan her få lavet min webcam, men hvad kan jeg gør? :(
28. januar 2012 - 10:26 #9
Prøv om slimdrivers ikke kan finde den til dig

http://www.driverupdate.net/
Avatar billede Fidusen02 Nybegynder
28. januar 2012 - 13:58 #10
Okay, hvis jeg nu downloader  den, kan min webcam så virke?
29. januar 2012 - 23:27 #11
(Måske - har ikke selv prøvet "Slimdrivers")
Avatar billede Fidusen02 Nybegynder
10. februar 2012 - 09:39 #12
Hmm det lykkedes ikke. For når den har download slimdrivers, downloader den også " acer crystal eye" og så står der at den ikke er fundet..