Avatar billede Gertsvendsen Nybegynder
24. januar 2012 - 18:46 Der er 10 kommentarer

Hjælp, ´når jeg tykker højreklik på min mus så trykker den venstre og omvendt!!!

Hej jeg har ordnet noget af problemet, men i et spil jeg spiller som hedder "league of legends" virker det stadig ikke, når jeg trykker højreklik trykker den vendstreklik inde i spillet og omvendt.
jeg har været inde på musseindstillinger og lavet noget om derinde men det virker ikke i det spil.
og inde i "egenskapper for mus" har jeg lavet den om sådan at der står at jeg vensre klikker når jeg højre klikkre dvs. at det er noget der er ivejen.
skriv vis i ikke forstår så må jeg forklare lidt bedre i det i ikke forstår :D
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2012 - 19:08 #1
Er der nogle indstillinger for musen i selve spillet du kan justere på?
Avatar billede Gertsvendsen Nybegynder
24. januar 2012 - 20:45 #2
Der har jeg også kigget :D
Avatar billede pstidsen Novice
24. januar 2012 - 20:59 #3
Altså det er kun i LoL det ikke virker?

Nu spiller jeg også selv LoL så kigger lige på det;)
Avatar billede pstidsen Novice
24. januar 2012 - 21:03 #4
Er det fordi du er venstrehåndet eller hvorfor er det du har haft dem byttet om?
Avatar billede tsukuri Nybegynder
24. januar 2012 - 21:06 #5
det skulle vel ikke være en logitech, hvor du er kommet til at aktivere spilregistrering?
Avatar billede pstidsen Novice
24. januar 2012 - 21:08 #6
Hvis du lige laver et Custom Game så klik på møtrikken ved siden af mini map og så kan du indstille det inde i Key Bindings.
Avatar billede Gertsvendsen Nybegynder
24. januar 2012 - 21:39 #7
tak for hjælpen prøver lige
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2012 - 22:21 #8
det skulle vel ikke være en logitech, hvor du er kommet til at aktivere spilregistrering?

Det vil jeg gerne vide hvordan man gør.
Jeg har en Longitech-mus, der også har byttet rundt på venstre og højre,
Ligegyldigt hvilken pc jeg sætter den i ?
Avatar billede tsukuri Nybegynder
24. januar 2012 - 22:29 #9
start / logitech / mus og tastatur / mus og tastaturindstilinger og så er der i venstre side en skak brik som du skal trykke på (alt dette kræver self. at logitech softwaren er installeret)
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 07:43 #10
du kan bruge setpoint til at ændre indstillinger i mus og tastatur
hvis tastaturet virker vel at mærke

http://www.logitech.com/da-dk/584/3131

du kan hente den her

http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/

m.v.h