Avatar billede gizmo53 Nybegynder
22. januar 2012 - 21:16 Der er 2 kommentarer

Kan ikke komme på netværket

Hej, mit problem er, at når jeg kommer til at slukke for min router fra stikkontakten kan jeg ikke komme på nettet igen, hvis jeg bare tænder for den normalt. Hver gang det sker ender jeg med at skulle slukke og tænde for routeren på flere forskellige måder før computeren kan opfatte signalet igen. Jeg kan ikke lige finde ud af om der er en bestemt metode hvorpå routeren skal slukkes/tændes? Jeg er efterhånden træt af det, og her sidste gang jeg har haft den slukket har jeg ikke fået nettet tilbage igen.

Jeg har forresten en netgear router, kan ikke lige huske modelnummeret, men kan tjekke det senere, hvis det er vigtigt.

Håber i kan hjælpe :)
22. januar 2012 - 21:22 #1
... snakker vi TRÅDLØS forbindelse ?

----

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gizmo53 (Point ude: 320 ?)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede gizmo53 Nybegynder
22. januar 2012 - 21:32 #2
Ja, sorry jeg undlod det.