Avatar billede wasiim Nybegynder
22. januar 2012 - 13:44 Der er 2 kommentarer

Min computer starter op, men bliver bare i sort skærm

Hej, jeg har en macbook bærbar og jeg har et problem med den. Når jeg starter den op, bliver der vist det der apple mærke og da efter kommer den bare i en sort skærm. Min bærbar er godt nok stadig tændt når der kommer den sorte skærm, men den starter ikke op. Man kan dog stadig høre at den arbejder, men der sker ikke noget.

Hvad kan problemet være og hvad kan jeg gøre for at få den til at virke?
Avatar billede thill Nybegynder
22. januar 2012 - 16:49 #1
Det lyder som et SW/Brugerprofils issue... :-/

Kan du starte op på det originale installations medie?
Hvis du kan, så kan du forsøge dig med en rep af disken.
Virker det ikke kan du prøve med en anden HDD og installere OS på denne
Brug en anden HDD af hensyn til dina data, men har du ikke vigtige data eller allerede en backup, så kan du sagtens bruge din nuværende HDD.
Avatar billede macintosse Nybegynder
22. januar 2012 - 18:43 #2
Prøv at zappe PRAM Hold Æble-Alt-P-R nede mens du tænder din mac, bliv ved med at holde dem nede intil du har hørt startlyden 3 gange