Avatar billede mijaysen Praktikant
20. januar 2012 - 12:04 Der er 3 kommentarer

Ny GAMER-PC, men hvilken ?

Heey eksperter!

Er ved at være 6-7år siden jeg købte ny PC og trænger til en ny. Jeg ønsker en meget hurtig maskine som kan klare de næste mange års spil. Jeg har ca. 10.000kr at gøre godt med, og er bosedene i Odense, men betaler gerne fragt hvis den skal bestilles hjem.

Har hørt meget godt om GTX580 så kunne jeg godt tænke mig (Meget gerne 2, til en fornuftig overpris)
Som minimum en I7 processor (Med mindre i kan anbefale en anden god processor)

Har ikke været meget inde på markedet de sidste par år så ved ikke hvor jeg skal købe eller hvilke dele som yder godt, så håbede i gad og hjælpe mig lidt ... Jeg giver 100point til den der finder den bedste, til den bedste pris (Må gerne være lidt over/under de 10k)
Avatar billede mijaysen Praktikant
21. januar 2012 - 11:03 #1
Slet ingen forslag, idér eller noget ?
Avatar billede mijaysen Praktikant
20. maj 2015 - 18:09 #3
bobske; vil du ikke ligge et svar så giver jeg dig lige point