Avatar billede morpe80 Nybegynder
19. januar 2012 - 17:00 Der er 1 kommentar

Køre spil fra en SSD kontra SATA

Hej

Jeg har lige fået en 64GB SSD disk - den kører jeg Windows 7 fra.
Men windows æder jo en del af pladsen, så der er knap 20 GB ledig.

Umiddelbart har jeg smidt spillene på min SATA disk (1TB) - men jeg spiller især meget Star Wars - the Old Republic og vil selvfølgeligt gerne have så meget performance ud af spillet som muligt.

Vil der være en betydelig forskel i at prøve at få gjort plads på mit SSD drev til spillet, eller er der så lidt performance forskel at det ikke kan svare sig?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2012 - 08:11 #1
det er ram der giver farten og de flotte billeder i spil

er det en bærbar er der ingen plads vel til yderlige harddiske
er det en stationær kan du sætte ekstra harddiske i raid 0

så kører det optimalt sammen med bundkortets mulighed for hastighed

m.v.h