Avatar billede lisa Praktikant
19. januar 2012 - 14:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google Analytics

Hej

Jeg har oprettet en ny konto med Google Analytics NYE VERSION og vil sende en fuld rapport til en emailadresse.
Jeg kan se at man kun kan sende til
CSV
CSV for Excel
TSV

Jeg kan ikke finde muligheden for at sende til pdf eller email. Den findes tilsyneladende kun i den gamle version...

Men det er også ok at tage den derfra, mit spørgsmål er blot, hvordan jeg får en fuld rapport gemt. Altså ikke kun lige det billede man står på?
Avatar billede jokkejensen Novice
19. januar 2012 - 16:38 #1
Den er på vej.

Brug den gamle, den nye er stadig i beta

http://analytics.blogspot.com/2011/11/email-scheduler-pdf-export-and.html

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
19. januar 2012 - 16:38 #2
svar
Avatar billede lisa Praktikant
19. januar 2012 - 19:11 #3
Super godt at høre. Tak :o)
Avatar billede lisa Praktikant
09. april 2012 - 07:56 #4
Luk
Avatar billede jokkejensen Novice
09. april 2012 - 15:24 #5
Hvad var der galt med mit svar ? den er jo udkommet i beta nu ?

/J
Avatar billede lisa Praktikant
09. april 2012 - 15:31 #6
Undskyld, kom du bare med et svar så :o)