Avatar billede oscartrap Nybegynder
18. januar 2012 - 17:38 Der er 1 kommentar

HJÆLP! BILLEDREDIGERING

Hej, Jeg er freelance musiker, som skal lave et album cover til en ny plade. Jeg har photoshop, men har aldrig gjort sådan noget før.

På Coveret skal der være:
En dame der hænger på et kors, med bind for munden, og hun har en t-shirt på hvor der står fredom of speach!

Det hele er sat op og skal bare have taget et billede af det, næste problem er at jeg skal have sat 2 politimænd ind, fx et billede jeg finder på google, er det muligt at gøre dette? så det ser ud som om at de var med på billedet? eller er der en anden måde at gøre det på?

og til sidst hvordan får man et billede til at se godt ud?

Jeg er total ny til photoshop, men vil gerne lære det at kende og arbejde mere med det!:-)

Tak for hjælpen!
Avatar billede ngr Praktikant
18. januar 2012 - 19:23 #1
Det er nok ikke lige en oplagt opgave for en begynder.
Jeg vil foreslå, at du går ind i "Opgaver" og ser, om der er en der, der vil lave det for dig for lidt betaling. Det plejer ikke at være dyrt.