Avatar billede tomsink Nybegynder
17. januar 2012 - 22:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bootcamp til windows

Hej

Jeg har lige fået en Imac og ville have windows 7 på og det skal jeg da lige love for at jeg fik.
installerede det med med boot camp-assistent..
men det jeg selvf. har glemt er at få lagt driverne til windows over på min usb nøgle så jeg kunne installer bootcamp i windows så jeg kunne boote op til mit lion igen ...

og har brugt de sidste 3 timer på at se om jeg kunne finde programmet til windows.

så spørgsmålet er om der er nogle af jer der evt. kan hjælpe mig med at finde evt. link eller driveren .. eller kan det virkelig kun passe at man kun kan få fat i updates til bootcamp ? /:

håber på hurtigte svar (:

Mvh. Tommy
Avatar billede kjeldsted Novice
17. januar 2012 - 22:34 #1
Hvis du holder ALT inde under boot kan du vælge om du vil boote i Windows/OS X. Vælg da din OS X disk logind i OS X åben bootCamp assistenten og lav hér en USB med drivers :)
Avatar billede tomsink Nybegynder
17. januar 2012 - 22:39 #2
føler mig sgu helt dum alligevel :b
- mange tak skal du have.. 3 timer spildt på at søge xD! hehe
Avatar billede kjeldsted Novice
17. januar 2012 - 22:41 #3
Hehe. Det behøver du skam ikke :) Man skal jo lærer genvejene før man kan dem.

And BTW, tillykke med iMac'en ;)
Avatar billede kjeldsted Novice
17. januar 2012 - 22:45 #4
Takker for points :)