Avatar billede zidane5 Nybegynder
17. januar 2012 - 15:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding:Duplicate entry '8388607' for key 'PRIMARY' ?

Hej.Jeg anvender php fusion, og det hele fungerede fint nok indtil det hele pludselig meldte fejl. Jeg får lige pludselig fejlmeldingen: Duplicate entry '8388607' for key 'PRIMARY'

Flere af tingene på min side er forsvundet.

Jeg har spurgt supporten ved mit domæne og de siger det er en sql fejl..

Nogle der kender løsningen?
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
17. januar 2012 - 16:04 #1
Du har en tabel med en række der har primærnøgle værdien 8388607 og prøver at oprette/ændre en anden række til at have samme værdi.
Avatar billede zidane5 Nybegynder
17. januar 2012 - 16:49 #2
Hej. Jeg har prøvet at ændre en af de andre rækker til at have samme værdi 8388607. Men den siger jeg ikke kan have den samme værdi.

Jeg har prøvet at slette rækken med den værdi, slette hele tabellen. Men intet af det  får det til at virke..
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
18. januar 2012 - 14:06 #3
Lyder rimeligt usandsynligt at du ville få den fejlbesked, hvis du slettede rækken eller tabellen.
Avatar billede zidane5 Nybegynder
18. januar 2012 - 14:23 #4
Du misforstod vidst lidt :P

Da jeg slettede rækken skete der intet inde på siden, den meddelte stadig at fejlen var der. Det samme når jeg slettede hele tabellen. Ligeledes da jeg prøvede at ændre dens 8388607 til noget andet..
Avatar billede zidane5 Nybegynder
18. januar 2012 - 16:47 #5
Fandt selv problemet:)