Avatar billede Dusen Nybegynder
16. januar 2012 - 15:53 Der er 4 kommentarer

Bedste bærbare i prislejet

Vælger at spørge jer kloge mennesker til råds i håb om at gøre det bedste køb til mit behov og pengepung da i uden tvivl er mere inde i sagerne end jeg selv er.

Behovet er en lyn hurtig bærbar der kan håndtere mindre videofiler og billedbehandling (dog arbejder jeg ikke med RAW-filer)uden at jeg skal vente en krig på konvertering og anden behandling.
Ud over ovenstående er det bare almindeligt behov for ar arbejde med officepakken, surfe på nettet og meget gerne det hele på en gang :-)
Men først og fremmest en hurtig maskine af god kvalitet der ikke har ry for konstant at ryge til rep.

Mit budget er omkring de 6-7.000 kr, det må jeg da kunne få en god maskine for, så hvad vil i foreslå jeg investerer i?

Mvh
Dusen
Avatar billede claes57 Ekspert
16. januar 2012 - 16:54 #1
i7 cpu
separat grafikkort med 1gb ram
mere end 4gb ram (og altså win7/64bit)
minimum 15" skærm i full-hd
ikke acer

så skulle du være kørende...
Avatar billede Broxigar Praktikant
16. januar 2012 - 22:12 #2
Asus er et godt mærke.

Bare hold dig fra:
Acer
HP
Sony
Avatar billede mikaelch Novice
22. januar 2012 - 22:27 #3
dette her er en lækker 4 kerne hurtigt computer http://www.edbpriser.dk/baerbar/asus-n53sv-s1832v-id-5601997.aspx
Avatar billede Dusen Nybegynder
23. januar 2012 - 06:57 #4
Tak for jeres hjælp

Mit valg faldt på denne

http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-N73SV-V1GTZ642V-2300564.html

Den er indkøbt og ankom i lørdags - kunne jo ikke vente så tog lørdagsekspress :-) super skøn maskine som jeg håber bliver min tro følgesvend mange år fremover når jeg lige lærer den at kende.

Dusen