Avatar billede Grumme100 Nybegynder
15. januar 2012 - 12:15 Der er 1 kommentar

Design

Hej.

Jeg søger en der kan lave et design til mig. Vil gerne selv igang med lidt PHP programmering. Derfor skal designet blot indeholde en index fil, og resten skal så være tilpasset i CSS, så jeg nemt kan tilføje undersider efterfølgende.

Siden hedder Macweb.dk - Og kommer til at omhandle guides og nyheder omkring Mac OSX og iOS styresystemerne. Er rimelig åben for bud. Så skriv herinde.

Farverne skal være meget lyse i det, (faktisk nogenlunde samme farver som der er brugt her på Eksperten.dk). De fleste af jer kender vel Apple, så noget der relaterer til Apple's produkter

Ser frem til at høre fra jer. :-)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
15. januar 2012 - 13:47 #1
Du vil gerne igang med php men du kan ikke html eller css? hvorfor ikke starte med dem i stedet for at kaste dig ud i php?