Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
14. januar 2012 - 15:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipod thouch vill ikke downloade apps

Hjæælp...
Jeg slukkede min Ipod touch om natten, og dagen efter kunne jeg ikke åbne alle de programmer jeg selv havde downloaded (fx facebook osv), så jeg tænkte at jeg ville gendanne den.
Det gjorde jeg så, og nu vil den ikke downloade apps!?
Jeg sætter den til at downloade, skriver koden osv. Den minimere så app store og jeg kan se ikonet til den kommende program, men den forsvinder så....?
Jeg prøvede at synkronisere den igen, og det virker ikke.

Nogle af jer der har en idé?

Niklas
Avatar billede noltus Novice
14. januar 2012 - 15:55 #1
på skrotpladsen med den,som duskulle have gjort på vej hjem fra forretningen hvor den er købt
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
14. januar 2012 - 16:07 #2
Ja okay, det kunne være en idé, HVIS man var en ANDROID fan... :)
Men jeg gendannede den, så nu virker den... Men ellers tak for tilbudet :)