Avatar billede Frederik Nybegynder
14. januar 2012 - 07:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med tastatur i Gmail.

Hej

Jeg har et problem med at skrive mails i Gmail. Der skal tastes MEGET langsomt for, at alle tasteanslag bliver registreret - hvis man skriver hurtigt, mangler halvdelen af bogstaverne.

Jeg synes, at det er meget underligt, da det kun er et problem i Gmail. Fx i word og lignende programmer er der ikke problemer.

Jeg har prøvet følgende, for at undersøge om det skulle være tastaturet, den var galt med:

1. Tastet med selve tastaturet, et "Logitech Wireless Combo MK520" som er sat til en bærbar computer.
2. Tastet med det almindelige tastatur på den bærbare.
3. Tastet med et tastatur fra en anden computer over TeamViewer.

I alle tilfælde er det samme resultat.

Jeg håber, at I kan hjælpe mig med at løse dette mysterium :)

Venlig hilsen
Frederik
14. januar 2012 - 10:27 #1
Generelt:
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / Version ?

---

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?
Avatar billede Rosenborg Praktikant
14. januar 2012 - 11:25 #2
Lyder meget mærkeligt. Nu har google jo for ikke så længe opdateret deres brugeroverflade. Som kræver lidt flere ressourcer så jo det ville være en god ide at skrive hvilke styrresystem du bruger.
Avatar billede Frederik Nybegynder
14. januar 2012 - 14:24 #3
Windows Vista fuldt opdateret og IE, tror nok det er version 7, men er ikke sikker.
Avatar billede Frederik Nybegynder
14. januar 2012 - 16:24 #4
Jeg har fundet ud af, at det er IE 9.

Desuden har jeg testet i Google Chrome, og der er der ingen problemer.

Jeg har heller ikke oplevet problemer andre steder i IE, end når jeg skal skrive en mail.

Håber I kan hjælpe :)

- Frederik
Avatar billede Frederik Nybegynder
20. januar 2012 - 10:06 #5
- lukker. Ingen løsning.
Avatar billede Frederik Nybegynder
20. januar 2012 - 10:07 #6
- Lukker. Ingen løsning.