Avatar billede Farmse Nybegynder
10. januar 2012 - 11:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Explorer 9 lukker ned

Pludselig er exploreren begyndt at lukke ned, når jeg klikker på forskellige links på en kendt hjemmeside. Det sker kun på min stationære, ikke på min bærbare. Jeg har tidligere, med en anden computer, været ude for noget tilsvarende, og efter lang tid forsvandt det. Jeg har mistanke om, at det både opstår og forsvinder i forbindelse med opdateringer. Kan det være rigtigt? Er der noget, jeg kan gøre for at komme problemet til livs?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2012 - 11:25 #1
Du kan evt. lave en systemgendannelse til et tidspunkt før problemet opstod.
Hvis det så opstår igen efter opdatering, ved vi at det er problemet, og kan komme videre derfra.
Avatar billede Peaofficiel Nybegynder
10. januar 2012 - 12:23 #2
Jeg vil også mene at du skal systemgendanne til det tidspunkt som du kan huske hvor den virkede. Hvis du ved hvordan man gør det?.

Ellers ville jeg prøve at afinstallere explore 9 og intallere det igen hvis problemet stadig kommer ville jeg nok bruge en anden web browser men start med at Systemgendanne den. :)
Avatar billede jokkejensen Novice
10. januar 2012 - 12:51 #3
Prøv at køre den i fejlsikret tilstand

start -> tilbehør -> System værktøjer -> IE (Uden addons)
Avatar billede tintir Nybegynder
10. januar 2012 - 13:44 #4
Eller du kan afinstaller det og installer Firefox eller Google Chrome. De to burde ikke have problemer.
Jeg havde de samme problemer og jeg gjorde alt det som #2 sagde.
Det virkede ikke og jeg installerede så Firefox.

Håber det hjælper.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2012 - 15:09 #5
Husk, i skal ikke sende "Svar" før i bliver bedt om det.
I kan jo ikke vide om det er løsningen......
Avatar billede tintir Nybegynder
10. januar 2012 - 16:16 #6
okay vejmand! Det er der bare til hvis det er det.
10. januar 2012 - 17:35 #7
Avatar billede Farmse Nybegynder
12. januar 2012 - 10:53 #8
Jeg har prøvet det - uden resultat. Men mærkeligt nok kunne jeg - til forskel fra tidligere med anden computer - kun gå tilbage til 1.1.12. Måske det er derfor.
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2012 - 11:23 #9
og den lukker også ned i fejlsikret tilstand ? (no - addons)?
Avatar billede Farmse Nybegynder
16. januar 2012 - 11:39 #10
Jeg er meget glad for dine links - de er gemt, så de kan bruges løbende!
Avatar billede Farmse Nybegynder
16. januar 2012 - 11:43 #11
Jeg fik lavet en fejl - de links, jeg skrev om, var karise_larrys. Jeg har prøvet flere af rådene, men det, der løste problemet, var, at jeg fandt den nyeste udgave af Adobe - den var åbenbart ikke automatisk opdateret. Men det løste så problemet! - Tak fo rådene...:-)
Avatar billede jokkejensen Novice
18. januar 2012 - 14:59 #12
Ehmmm.. Hvordan kan adobe ligge din browser ned hvis du afvikler den uden addons som jeg foreslog ?