Avatar billede Skovhuggeren Nybegynder
09. januar 2012 - 09:44 Der er 5 kommentarer

ormatering af imac

Hey. har købt en brugt imac og vi gerne formatere 100 procent. læst at man skal bruge en disk. men har ikke fået noget med til den.
Hvad gør jeg?
Avatar billede kado Nybegynder
09. januar 2012 - 18:14 #1
Hvilken iMac.

/kado
Avatar billede Skovhuggeren Nybegynder
09. januar 2012 - 18:35 #2
den nye model med 27 tommer skærm og med Apple MacOS X 10.7 Lion
Avatar billede Skovhuggeren Nybegynder
09. januar 2012 - 21:07 #3
Hvor kan man købe dem? ;)
Avatar billede kado Nybegynder
09. januar 2012 - 19:59 #4
Den er jo næsten helt ny.
Sørg for at få pakken med de 2-3 DVD med system og software med

/kado
Avatar billede kjeldsted Novice
19. januar 2012 - 09:16 #5
Hvis den er født med Lion, følger der ikke diske med. Tryk på ALT under boot og vælg at bote op fra den recovery disk, jeg ikke lige kan huske på stående fod hvad hedder. Men der skulle være to valgmuligheder. Den ene til OS X og den anden til recovery som fx. at formateret..