Avatar billede mortys Nybegynder
06. januar 2012 - 11:34 Der er 5 kommentarer

Opsætning af netværk.

Hej alle sammen.

Er der nogen af jer, som kan hjælpe mig med og opsætte mit mini netværk ?
Netværket består af :
1 computer evt. flere (windows 7).
1 router mærke: Netgear N300 wireless gigabit router (WNR3500L).
1 Netgear ReadyNas duo 2T. (mediaserver/backup)

Router og nas er forbundet med kabel, computer forbindes både wireless og kabel.

Forklaring må gerne være skåret ud i pap, da jeg godt kan være lidt tung og danse med.

Mvh.
Avatar billede chalde Seniormester
06. januar 2012 - 12:29 #1
Hvad skal du have opsat?
Avatar billede juleulven Nybegynder
06. januar 2012 - 16:58 #2
Du får nok svært ved, at få hjælp med den beskrivelse... mininetværk kan jo dække over nærmest alt...

strøm til router
forbind computere t/ router med kabel/wifi (du har nu et netværk)

....
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
06. januar 2012 - 18:50 #3
Hvorfor forbindes din computer med både wireless og kabel?
Er de i bro?

Kabel burde være rigeligt.
Avatar billede mortys Nybegynder
06. januar 2012 - 20:00 #4
Det trådløse netværk køre fint. Men det er selve lan netværket jeg godt kan bruge hjælp til. alt de der med ip-adresser..

Det jeg gerne vil havde opsat, er forbindelse mellem computer og nas..

Jeg bruger begge dele, både trådløs og kabel. Kabel bruger jeg til mine fjernsyn og for at få bedre forbindelse. Det trådløse bruger jeg til iphone/ipad.
Avatar billede mortys Nybegynder
07. januar 2012 - 17:39 #5
Det trådløse netværk køre fint. Men det er selve lan netværket jeg godt kan bruge hjælp til. alt de der med ip-adresser..

Det jeg gerne vil havde opsat, er forbindelse mellem computer og nas..

Jeg bruger begge dele, både trådløs og kabel. Kabel bruger jeg til mine fjernsyn og for at få bedre forbindelse. Det trådløse bruger jeg til