Avatar billede kunddal Nybegynder
05. august 2001 - 20:32 Der er 2 kommentarer

Højtaler

Jeg har invisteriet i et creative soundblaster live! platium.... Kan jeg bruge andre højtalere ind dem creative(cambridre soundworks) selv har lavet...... fx jazzspeakers
Avatar billede dar Nybegynder
05. august 2001 - 20:36 #1
Hvis der er stereo jack-stik til outputtet skulle der vel ikke være noget problem i det. Bare du har en forstærker.
Avatar billede nephilim Nybegynder
05. august 2001 - 21:04 #2
jepper ingen problemer, jeg har selv plat udgaven og kører det over mit anlæg