Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2012 - 20:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

webdav og win 7

Hej .

Jeg har problemer med at oprette forbindelse til min web mappe / netværksdrev fra win 7. brugernavn og password ER korekt, da jeg kan tilgå via 3. parts prog og direkte via explorer.
Men jeg vil gerne bruge webdav direkte fra win 7.
Har googlet det, men der er åbenbart flere der har problemer med win 7.
nogen der har webdav til at fungere fra win 7 ??
Jeg tilgår clouddrive fra one.com via webdav. One.com support arbejder også på sagen.
Er der problemer med win 7 eller ligger det hos clouddrive ?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2012 - 09:34 #1
lukket
Avatar billede Daniel1807 Nybegynder
05. april 2012 - 15:41 #2
fandt du ud af det?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2012 - 18:22 #3
Delvis, win 7 og https sammen virker ikke godt nok. på xp ingen problemer. Jeg bruger nu netdrive ( gratis ) og så virker det perfekt på win 7.
Så det blev min løsning.