Avatar billede nokia3110c Praktikant
02. januar 2012 - 10:54 Der er 4 kommentarer

Logitech quick cam pro 9000 bsod

Jeg har et Logitech quickcam pro 9000 som tit for bsod i forbindelse med noget der hedder et eller andet med luv 64, når jeg slukker for min computer tage cammet ud af usb huben, tilsutter direkte til min bærbar, tænder for min bærbar og logger på f.eks cam chat så for jeg ofte bsod.

Jeg vil så undgå microsofts opdateringer til Logitech's Quickcam pro 9000, men ofte selv om jeg ikke har noget flueben i den anbefalet opdatering til cam opdateringen sker det tit at opdateringen alligevel bliver installeret.

Har en fornemmelse af at microsoft opdateringen sammen med cam softwaren fra logitechs hjemme gir mig bsod og synes at der ikke altid er noget kontrolpanel hvis jeg nøjes med microsoft opdateringen så jeg kan deaktivere aut justering af skarpheden som er meget langsom (ved ikke om en sletning af microsoft opdateringen og kun installeringen af cam software fra logitech afhjælper mit problem)

Istedet for logitech cam softwaren bruger jeg manycam som ud over at jeg ikke synes den er så skarp (bruger 1024 x 768 i opløsning) fungere uden problemer også uden bsod

Hvad gør jeg ?

Bruger windows 7 64 bit
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2012 - 12:16 #1
du kunne prøve at lade slimdrivers opdatere din pc - det kunne jo bare være en driver

husk nu tuil venstre slimdrivers - den er gratis

http://www.driverupdate.net/

m.v.h
Avatar billede nokia3110c Praktikant
02. januar 2012 - 14:05 #2
bruger normalt update checker, men kan da godt lige prøve.

Nu kører jeg med logitechs egen driver, den fra manycam kunne ikke se mit usb cam (sikkert slette noget jeg ikke skulle) og microsofts egen vil jeg ikke have installeret.
Avatar billede nokia3110c Praktikant
02. januar 2012 - 14:24 #3
SlimDrivers fandt da lidt opdateringer (25) men de fleste var ældre end den version jeg havde. Ved ikke om SlimDrivers kan finde java opdateringer men det kan update checker og den kan finde beta version af f.eks flash player
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2012 - 15:34 #4
der kan du bruge heimdal egenten

den er gratis men du skal registreres

https://support.heimdalagent.com/da/heimdal/forum

m.v.h