Avatar billede portalsupport Nybegynder
02. januar 2012 - 05:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVI til HDMI - Kortslutter netværk - HJÆLP

Ok folkens dette kan forekomme utroligt at høre. Jeg har søgt samtlige forums på nettet dog uden løsninger på mit problem.

jeg har en stationær pc. Med et Zotac GTX 260. Der er 2 gange DVI og en component indgang.

har købt et LG 47LK530N - Som har en alm. analog indgang og 3 HDMI indgange.

Min ide er nu at tilslutte min stationæres DVI til HDMI indgangen på tv'et. Dermed har jeg købt en DVI til HDMI converter (lille hoved). og et HDMI kabel på 5 meter.

Når jeg slutter udstyret sammen og propper det i henholdsvis TV og Stationær. Kortslutter mit netværkskort (trådløst). Og min pc, begynder at lagge en smule. (har et DWA 556).

Jeg har fint billede på tv'et. Men synes løsningen stinker en smule, hvis jeg mister internettet/netværksforbindelsen på min pc.

Nogle der har nogle bud på årsag og løsning?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2012 - 11:44 #1
der er problemer med jord (dvs stelforbindelsen i kabel/stik). Når de er koblet sammen skal tv og pc have fælles jord.

Sluk for tv og pc og prøv i første omgang bare med en alm ledning - fra en skrue på tv-kabinet til en skrue på pc-kabinet (bare så kabinetterne elektrisk rører ved hinanden) - tænd og test.
Avatar billede portalsupport Nybegynder
23. januar 2012 - 07:11 #2
Desværre hjalp dette ikke noget. Andre forslag?
Avatar billede portalsupport Nybegynder
17. november 2013 - 22:36 #3
lukker