Avatar billede KevinCL Nybegynder
31. december 2011 - 00:36 Der er 6 kommentarer

Grafikkort/computer

Hej jeg har lidt af et problem her og har haft det i rigtig lang tid nu. - det er fordi jeg har spillet rigtig meget skydespil som counter,cod osv UDEN at lagge/fps lagg og det der... så begyndte jeg på spillet ''WoW'' og lige efter jeg har spillet det spil har alle min spil bare lagget herre meget! nogen der kan hjælpe mig fordi jeg har prøvet næsten alt.
31. december 2011 - 00:48 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede KevinCL Nybegynder
31. december 2011 - 00:52 #2
Ahh sorry, windows vista :)
Avatar billede pstidsen Novice
31. december 2011 - 01:11 #3
Hvad for en computer? Hvad har du prøvet? Hvor længe er det siden det skete?
Avatar billede KevinCL Nybegynder
31. december 2011 - 01:23 #4
Det er en Hp Pavilion Slimline med - intel pentium duel core inside .. gamebooster, speeduppc, registry booster.. (har alle mine drivers og det! og de er updateret.. og det er jo Nvidia.. så jeg kiggede inde i indstillinger der og den siger den skulle kunne klare sådan nogle spil uden problemer?.. så jeg forstår ikke helt hvorfor den ikke kan :o?
Avatar billede noltus Novice
31. december 2011 - 07:38 #5
hvis du kørerWin98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ...så kan rt 20" kanonslag fra Ugabda jnd bag grafikkortet gøre underværker,menhusk det s
Avatar billede pstidsen Novice
31. december 2011 - 10:49 #6
Hvor længe er det siden du installerede WoW og begyndte at lagge i de andre spil?

noltus: Bliv dog voksen! Det er måske en meget sjov kommentar, men lad da være med at lave den som svar. Det kan være der er en med løsningen, som ikke går ind og kigger fordi en lille baby skulle være sjov...!