Avatar billede nikoli Nybegynder
30. december 2011 - 21:28 Der er 1 løsning

Hjælp som instruktør

Hej, jeg er lige begyndt med at lave videoer. Eller faktisk har jeg været igang i et stykke tid. Men det jeg har brugt tid på er mere det teoretiske. Jeg var ude igår for at optage rigtigt for første gang. Men da jeg kom tilbage og skulle redigere. Så havde jeg et problem. 1. Jeg havde mange optagelser men det største problem var at jeg var blevet nød til at optage lyden med en extern mic. Som selvfølgelig ikke virkede særlig godt. Jeg fik meget lave lyd optagelser. Og Jeg kunne ikke få det til at passe med videoen. 2. jeg havde svært med at styre skuespillerne og optager holdet.

Så mit spørgsmål er til jer. Hvad gør i for at få jeres optaglser hænge sammen. Og kan i komme med nogle tips til nye instruktøre? håber i vil hjælpe. :)

PS. det er hobby procjekter vi laver. Så alle var med på at det var for øvelsen og hyggens skyld.
Avatar billede nikoli Nybegynder
16. februar 2012 - 20:36 #1
s