Avatar billede friiser Nybegynder
30. december 2011 - 13:37 Der er 10 kommentarer

Fejlmelding ved installering af ITUNES

Hej...

Har slette mit gammle itunes og vil installere den nye - men der kommer denne fejl...

http://www.deal2day.dk/Udklip.jpg

Er der nogle der kan hjælpe...

På forhånd tak.....
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2011 - 16:29 #1
Er ikke sikker på om det er samme fejl meddelelse, men der er flere gange herinde blevet spurgt om fejl ved opgradering af Itunes.
I den ene tråd jeg deltog i der fjernede denne spørger al software der har med Apple at gøre og så herefter installere itunes igen.
Mener det var et software opdater program der lavede balladen, men er ikke helt sikker.
Hvilke Apple programmer har du i tilføj fjern programmer?
Avatar billede friiser Nybegynder
30. december 2011 - 17:41 #2
Jeg har prøvet at slette alt hvad der har med Apple at gøre men den kommer med den samme fejl når jeg skal installere igen - er der andre der har erfaring med dette eller nogle gode ideer?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2011 - 19:18 #3
Prøv at rydde op i registreringsdatabasen,efter du har afinstalleret og inden du forsøger en ny installering:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2011 - 19:21 #4
Nogle anbefaler en afinstalltion med Revo uninstaller:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Brug freware version.
Den går nemlig også i regisrering  og fjerner oplysninger som den almindelige afinstallerings program gør.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2011 - 19:22 #5
Som det almindelige afinstallerings program ikke helt gør skulle der stå.
Avatar billede friiser Nybegynder
30. december 2011 - 20:52 #6
Jeg har også gjort det med reg. sammen med ccleaner som forslået men samme fejl kommer
Avatar billede friiser Nybegynder
30. december 2011 - 20:53 #7
Men jeg har ikke prøvet med revu - men giver det ikke bare samme effekt sim med ccleaner?

Men er der ingen der kender fejlmeddelsen som ved hvad den generalt betyder?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2011 - 09:19 #8
Jeg kan ikke 100% sige at Revo finder de samme nøgler i regbasen som CCleaner.
Jeg kender ikke koden da jeg ikke har itunes på min pc.
Avatar billede friiser Nybegynder
08. august 2012 - 16:39 #9
Vil gerne lukke spørgsmålet - point til den første der ligger et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2012 - 21:27 #10
ping