Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 17:37 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Vil du med på en \"dedicated server\"

>> Alle <<
Jeg er tæt på at have en aftale på en \"dedicated server\"
Hvis der er nogen der har interesse kan de være med på den og \"splejse\"
Info : 20 gb./256 kbram./100 mbit. linie/max. 200 stk. webhoteller./fritrafik. Serveren er placeret et sted med tekniske support 24 timer i døgnet.
Jeg har P.T. ikke færdig forhandlet den endelige pris.
Jeg skal selv bruge plads, men kan se at der bliver rigeligt til overs.
Hvis der er nogen der vil være med så skriv evt. ring til mig på 70232490. Hilsen Poul
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. august 2001 - 17:40 #1
hmm er det ikke anden gang denne her oprettes???
www.eksperten.dk/spm/95405
Avatar billede jalle Nybegynder
05. august 2001 - 18:08 #2
Nej, det er tredie gang dette spm. oprettes
http://www.eksperten.dk/spm/95406
http://www.eksperten.dk/spm/95408

Luk de to af spm. da det kun er tilladt at oprette et spm af samme type.
Avatar billede jalle Nybegynder
05. august 2001 - 18:09 #3
Der var lige en mere
http://www.eksperten.dk/spm/95409

Avatar billede bbs Nybegynder
05. august 2001 - 18:52 #4
device->
Jeg har min egen, måske vil du være med på den?

info:
800 MHz
1024 MB ram
155 Mbit. linie.
50 gb plads.
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 19:17 #5
Prisen er ca.
0-5 mb = gratis.
10 mb = kr.10,-
25 mb = kr. 25,-
50 mb = kr 50,-

½ pris, hvis alle mb. bliver brugt.
Dette er et udgangspunkt.

Unix Cobalt RaQ 4 Server.

Yderligere info. :
Ubegrænset trafik
24/7 oppetid  99,99%

Email Service
POP mailbokse
E- mail fremsendelse
E-mail Alias
Auto svar

Web site håndtering
FrontPage understøttet
Ubegrænset FTP adgang
Statistikker
Web baseret kontrolpanel
Mail kontrolpanel
Auto svar kontrolpanel
Mailinglister
Mailingliste kontrolpanel

CGI Service
Personlig CGI Directory
Installerede CGI scripts
Perl / PerlScript

Program Service
MySQL
PHP
ASP

E-commerce Service
Secure Server (SSL)

Multimedia Service
Macromedia Shockwave
Macromedia Flash
QuickTime
Real Audio/Video
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 19:21 #6
Det var ikke meningen bbs skulle have de 60 point
Avatar billede bbs Nybegynder
05. august 2001 - 19:32 #7
device->
Har du icq?
Måske kan vi arbejde sammen på en eller anden måde ..
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 20:04 #8
icq : 125375177
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. august 2001 - 20:10 #9
jeg fatter seriøst ikke systemet i det her geil. Først oprettes det samme spørgsmål et par 100 gange, så gives der points for noget som ikke ikke er points værd, og så mener spørgeren det ikke, og der bliver skiftet over til ICQ... Hmmmmm
Avatar billede bbs Nybegynder
05. august 2001 - 20:11 #10
dumdum->
Du skal fandme ikke anklage mig for at snyde!
Avatar billede bbs Nybegynder
05. august 2001 - 20:12 #11
Og slet ikke når du kun har været her i 28 dage, og jeg har været her i over 300!
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. august 2001 - 20:16 #12
Jeg har da vist heller ikke anklaget nogen for noget, har bare undret mig over hvordan det her foregår.

Men hvis du kan vise mig, hvor jeg anklager nogen for snyd i det jeg skrev, så vil jeg godt lige vide det.

Jeg skal nok undgå at skrive noget til dit lidt vel optimistiske argument, men blot derudfra konkludere at jo kortere man har været her, jo mindre ved man. Behøver jeg slynge den ældgamle kliche ud med \"kvalitet frem for kvantitet\"???
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. august 2001 - 20:17 #13
Men OK hvis man, når man \"kun\" har været her i 28 dage ikke må være kritisk eller undre sig, så synes jeg at der seriøst er noget galt med det her sted.
Avatar billede bbs Nybegynder
05. august 2001 - 20:18 #14
dumdum->
Alle bliver sure herinde hvis man poster alt i Eksperten.dk\'s database.
Så derfor er det meget lettere med icq ..
Jeg kunne evt. poste alt det vi har skrevet til hinanden her på eksperten.dk ..
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. august 2001 - 20:25 #15
Det er ikke det der er problemet, du anklagede mig bare for at jeg anklagede dig for at snyde (var der nogen der fik den... :-) men det kan jeg heldigvis se på dit indlæg at jeg ikke gjorde.
Avatar billede jalle Nybegynder
05. august 2001 - 20:28 #16
bbs >> Jeg synes at du skal give device sine 60 point tilbage, som du ikke skulle have haft som han siger i sin kommentar 05/08 2001 19:21:25.
Hvem snakker desuden om at du snyder ?

device >> For lige at besvare dit spm 95409, så er det kun tilladt at oprette et spm om det samme spørgsmål i EN kategori. Du har altså overtrådt den regel ved at oprette det samme spørgsmål i 4 kategorier.

dumdum >> Jeg tror at du har opfattet \"systemet i det her geil\" rigtigt - jeg synes også lige at device skulle tage at stoppe med at oprette alle de samme spørgsmål om det samme - det gavner heller ikke.
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 20:38 #17
Tak for god inf.
Min 2. dag på eksperten har ikke været optimal.
For mange ens spm.
Givet point til bbs som ikke fortjæner dem.
Jeg skal nok lære det...
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. august 2001 - 20:40 #18
jalle>> Troede lige at jeg var den eneste der var lidt irriteret over at folk ikke bare lige ved hvordan det foregår først, det andet er irriterende... Men jeg kan ikke helt forholde mig til bbs\'s argument med at han har været her i 130 år, hvis han ikke har forstået at det nok ville være et hit hvis han var lidt \"large\" og gav pointsene tilbage, men mon ikke det også er hvad han har tænkt sig???

bbs>> ang snyd..: \"Tyv tror hver mand stjæler...\"
Avatar billede jalle Nybegynder
05. august 2001 - 20:41 #19
device >> Vi skal alle lære at bruge systemet, så jeg synes at du skal tage at lukke nogle af dine spørgsmål vedr dette og evt henvise til det spørgsmål, som du vælger at have åben. ;))
Avatar billede kapla Nybegynder
05. august 2001 - 20:44 #20
BBS er ikke kendt for at være den store anti-snyder ;) http://www.eksperten.dk/spm/27214
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. august 2001 - 20:46 #21
synes os at jeg havde hørt om ham før, men det betyder jo ikke at han prøver at snyde denne gang, syntes bare lige at det var lidt mistænkeligt at jeg blev anklaget for at have anklaget ham for snyd....
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 21:13 #22
Dette spørgsmål er lukket.
Fortsætter på : http://www.eksperten.dk/spm/95408
Er det sådan man gør ??
Avatar billede jalle Nybegynder
05. august 2001 - 21:15 #23
Ja, og så med de andre skal du selv at svare og tage dine point igen ;)
Avatar billede hep123 Nybegynder
13. december 2001 - 17:23 #24
device >> har du fundet nogen, der er med på den? Jeg er netop også ude efter det samme, så send mig en besked...
Avatar billede hep123 Nybegynder
13. december 2001 - 17:25 #25
jeg er iøvrigt ude efter en server, der kan køre linux...