Avatar billede MathiasA Nybegynder
26. december 2011 - 18:37 Der er 5 kommentarer

Internet timer

Hej Eksperten!

Jeg har fået et problem. En kammerat åbnede mine porte på min router igår? Så jeg kan blive connectable på µTorrent.

Jeg har ingen idé om hvad han gjorde da det skete over teamviewer. Han har gjort det en gang før, der virkede det hele upåklageligt, men jeg fik en ny router og han måtte gøre det igen. Denne gang sagde han at han havde svær ved at få det til at virke, fordi at vi har 2 routere.

Vi har en D-LINK router nede på kontoret hvor der så går et laangt stik op på mit værelse hvor der står en trådløs NETGEAR router, som der er sat et kabel i og så i min computer.

Håber der er nogle der vil hjælpe mig over teamviewer, da jeg intet fatter af netværk osv. og det er lidt en hastesag da jeg skal spille cup kl 21, så jeg har ikke tid at kokse rundt idet.

På forhånd tak!

Mvh Mathias!
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 19:19 #1
det ville nok være lettere at få kammeraten til er rette tilbage.
Avatar billede MathiasA Nybegynder
26. december 2011 - 19:31 #2
Han er ikke til at få fat i, det glemte jeg at skrive. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 19:49 #3
så er der på bagsiden (?) af din router en lille knap - hold den inde i nogle sekunder (tiden står i manualen) og router er nulstillet.
Så virker den som fra start.
Avatar billede MathiasA Nybegynder
26. december 2011 - 20:12 #4
Hvis jeg gør det på dend trådløse router, hvad så med vores trådløse indstillinger, så som password osv?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 20:21 #5
det er så 'tilbage til start', der er 39 minutter igen...