Avatar billede KJV1974 Nybegynder
26. december 2011 - 05:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dygtig og erfaren koder søges

Hej med jer,

Jeg kan desværre ikke komme ind på projektet her, men vil sende fyldestgørende materiale til den rette.

Vi er på udkig efter en hardcore koder/programmør med flere år på bagen og som kan fremvise referencer.

Vi udvider forretningen og har allerede en velkørende forretning d.d.

Vi søger derfor en designer der i opstartsfasen kan komme med en fin pris (Ja, ved godt pris og kvalitet 99,9% gange hænger sammen) eller som vil arbejde for sagen og få et cut af kagen. Dvs. med andre ord få en % del i firmaet.

Hvis dette har vakt din interesse så send os en email så vi kan se referencer mv. Her efter får du alt den information du har brug for.

Vi har rigtig godt fat i vores marked og ønsker at blive total dominernede.

PS. Denne "annonce" er også oprettet under generelt da vi også kigger efter designer.

Vh Kasper
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2011 - 10:17 #1
du skal måske lige oplyse, om det er php, perl, c, cobol eller??? man skal være hardcore i.
En landsdel/region kan måske også være interessant.
Avatar billede KJV1974 Nybegynder
26. december 2011 - 10:35 #2
Ja naturligvis :)

PHP eller html. Blot det er god kode.

Gerne meget erfaring i database også.

Det er et must personen er bosiddende i KBH.

Vh Kasper
Avatar billede Bdev Nybegynder
26. december 2011 - 13:33 #3
Hej Kasper.

Har ikke PHP erfaring, men java, JSP, XML, HTML ect.

Du kan kontakte mig på http://www.nolas.dk/webudvikling.
Avatar billede asgerfro Nybegynder
27. december 2011 - 10:25 #4
Jeg har php erfaring og nogle års erfaring. Jeg kan fremvise noget jeg har lavet professionelt samt en reference.
Vi er vant til at arbejde med startups.
Skriv mig en mail på asger@smallred.net så kan vi jo tale om det.
Avatar billede KJV1974 Nybegynder
17. juli 2012 - 03:23 #5
Lukker sagen
Avatar billede KJV1974 Nybegynder
17. juli 2012 - 03:23 #6
Lukker