Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
25. december 2011 - 04:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværkskabel til en bærbar under installation

Jeg har købt Telias Bredbåndstelefoni.Er begyndt at kigge på installationen. Der står at man skal indsætte sit netværkskabel fra min trådløse router til min PCer. Under installationen altså. Jeg kan jo ikke have det siddende der hele tiden! Meningen var jo at jeg skulle være trådløs. Man skal så indsætte en cd, og ja det giver vel mening, min pc skal vel lige snakke med min router først. Er det sådan det hænger sammen? Der er ingen tvpakke med, det har jeg heller ikke bestilt, bor på landet, hvor kobberet i jorden ikke er så hurtigt
Mvh Niels
Avatar billede patrick14 Nybegynder
25. december 2011 - 06:15 #1
Du må for guds skyld ikke lade din pc få netforbindelse under installation af windows. Der skal du bare trykke spring over.

Først når at du har installeret antivirus og at det skal opdateres lukker du dyret på nettet og så er det omrkring windows update med det samme og få ALLE opdateringer!
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
25. december 2011 - 09:00 #2
OBS, ved nærlæsning står der faktisk også at jeg skal vente op til 20 minutter INDEN at jeg tilslutter pcen. Illustrationen i vejledningen viste blot det hele med kabler til. Nu skal jeg først lege med det den 27 ds. Virker det, er pointene dine. Med hensyn til opdateringer er jeg nu ikke så nervøs, men jeg skal nok give det tid også.
Og tak for dit point, det gjorde at jeg nærlæste tingene igen
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2011 - 09:35 #3
Hmmm, svaret fra patrick14 omhandler installation af Windows. Det er vel ikke det spørgsmålet går på????
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
25. december 2011 - 10:57 #4
Nej jeg har en fin og fuldt opdateret maskine, men lige det med ikke at connecte til routeren med det samme var jo rigtig nok, Den skal åbenbart have tid til at opdatere sin software via centralen