Avatar billede wos Nybegynder
22. december 2011 - 19:59 Der er 7 kommentarer

hjælp til hjemmesiden design

hej eksperter ;)

mig og en ven er ved at starte en hjemmeside op med ehandel, men ingen af os er særlig skarpe med design, så vi har kikket lidt rundt på nette og medmindre man er millionær er det ikke nemt at finde et firma, til at designe hjemmesider for fornuftige penge medmindre den skal være begrænset af alt muligt.

så vi er kommet lidt frem til at vi, starter en oscomercer hjemmeside op og vil ligge en tamplets ind på den
ses på denne side.
http://www.templatehelp.com/preset/pr_preview.php?i=23468&pr_code=uZQJqAdcD44sp8HamL26yPQj74Bs57

men vi har brug fro hjælp til at få den sat op og til at få en lille smule ændret i den. som i kan se eer den på engelsk skulle helst være på dansk. menuen skal gerne laves lidt om mangler en masse som man kan vælge mellem.

hvis det er helt rigtig mangler vi faktisk også en til at designe et logo til os..

håber der er nogle der ude der kan hjælp os!!!???

hilsen
Nicolaj Bjerregaard
Bjørn Damgaard
World of styling
Avatar billede wos Nybegynder
22. december 2011 - 20:01 #1
skulle måske også lige skrive at vi havde kikket på webhotel inde ved surftown men hvis i har et bedre sted så bare sig til.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. december 2011 - 20:20 #2
et tip: en template er en skabelon - al tekst er bare demo - du kan skrive den i det sprog, du vælger.
Hvad der sker i menuerne er helt op til, hvad I taster ind i databasen - det dannes ud fra de data, som er til stede.

"World of styling" er måske lige at overdrive en anelse når nu I ikke kan lave et logo selv... ;)
Avatar billede wos Nybegynder
22. december 2011 - 21:02 #3
okay så du mener at selv sådan en itanalfabet som mig ville kunne finde ud af det
Avatar billede wos Nybegynder
22. december 2011 - 21:46 #4
tror jeg har fattet det nu..
med : Adobe Photoshop CS+ så kan jeg lave lige det om i den som jeg har lyst til og det skulle være lige til??
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2011 - 10:06 #5
hvis du bare retter i de enkelte elementer, men beholder mål på dem - så skulle det ikke kunne gå galt.
Opgaven med at skrive noget fornuftigt, og overholde alle regler for ehandel er en større opgave - men gå ind på andre danske eshops og se, hvad de skriver i fx levering/betingelser osv og klik og klistre noget sammen til jeres site.
Avatar billede karinah15 Nybegynder
27. december 2011 - 15:18 #6
Jeg kunne foreslå jer, at bruge Joomla til at opbygge jeres shop i. Der er 1000 vis af Templates, der er noget billigere end lige det i har kigget på.
Jeg bruger selv JOomla og har mit host på Cliche. Dog har jeg ikke webshop men ren hobby side som jeg er ved at opbygge.
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
04. januar 2012 - 11:03 #7
Jeg har bl.a. lavet denne webshop i OsCommerce:

http://sikkerhedssko-pd.dk/

Det design template set du vil købe, er det der vil ændre udsende på webshoppen.

Jeg vil gerne lave webshoppen for dig.