Avatar billede CTU Nybegynder
21. december 2011 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

program monitor

Hej,

jeg har brug for et tool som kan lave et log over aktivitet og fejl på den pc den kører. Vi laver et online baseret system til styring af medlemmer på træningscenter, det er vores fremmøde applikation som fejler ind imellem på  grund af computerens standard browser gå i stå.

Vi bruger maskinens standardbrowser til at logge ind på vores system, på nogen maskiner er der nogen uforklarlige fejl hvor browseren gå i stå, internet forbindelsen er live og uafbrudt, det tool jeg efterlyser skal kunne fortælle mig hvad det er som få browseren til at gå i stå. Fejlen opstå periodisk og kan ikke genskæbes hos os på et lignende opsætning.

Håber nogen har et godt råd til et tool som kan bruges.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. december 2011 - 12:54 #1
er der ikke noget i
%SystemRoot%\MEMORY.DMP
Avatar billede Blueeyez Mester
21. december 2011 - 12:55 #2
Hvilket styresystem?

Windows (nogle) har en logbog om programmer mm. har i tjekket i den?
Avatar billede jokkejensen Novice
21. december 2011 - 13:45 #3
ja kritiske IE fejl ligger i windows event log

/J
Avatar billede CTU Nybegynder
22. december 2011 - 12:09 #4
@alle,

desværre er der ikke noget at finde i de logs fra Windows.
det er XP maskiner vi har prøvet med FireFox og Chrome her sker samme fejl.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. december 2011 - 15:49 #5
så er det ikke browser, men typisk hardware, I skal kigge på.
Hvad mht strømstyring - prøv at sætte alt til 100% og tillad ikke at usb og netkort lukker ned for at spare strøm.
Avatar billede CTU Nybegynder
05. januar 2012 - 08:42 #6
@claes57

alt er sat til 100% alive, problemet er at fejlen opåstå med ujævne mellemrum og kan ikke reproduceres på vores testmaskine på kontor, så den er meget mystisk.

Tak for svaret, jeg lukker sagen da det ser ud som det er et død løb.