Avatar billede RuneNS Nybegynder
20. december 2011 - 21:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gode råd til køb af bærbar på 18"

Min bærbare Acer 8935g er død (holdt 2 år og 4 mdr. Er det normalt??? Svar udbedes!!)
og jeg skal finde en ny bærbar som erstatning.

Jeg spiller hovedsageligt spil som Batman Arkham Asylum/City, Fifa12, Bully, Left4Dead, Bioshock og kunne godt tænke mig at investerer i BF3.

Jeg er dog i tvivl om hvad jeg skal købe.

Mine krav er at det skal være en bærbar, den skal helst være på de 18,4" som min gamle, men også til en pris omkring 7000 kr.
Da jeg absolut ikke er hardcore gamer (og kun begrænset spiller online) er jeg ikke interesseret i en super gamerbærbar, men én der kan køre ovenstående spil (og selvfølgelig nogle af fremtidens spil) ordentligt.

Har kigget på disse (nok mest den første) men vil meget gerne have andre ideer/input og råd med på vejen.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5183099
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=6297114

Tak
Avatar billede pstidsen Novice
20. december 2011 - 23:18 #1
2 år og 4 måneder er da ikke for længe nej. Du har nok trukket en nitte :(

7000 til BF3 i fin grafik med 18" er for lidt. Du skal over de 10.000 ellers bliver det i grim grafik.
Avatar billede RuneNS Nybegynder
22. december 2011 - 11:46 #2
Tænker du at de to kan klare de andre spil?
Er især interesseret i om de kan køre Fifa12 og Batman Arkham city

Hvis man ikke skal spille spil som BF3 og MW, er der så nogen grund til at købe en 18" til over 10000?
Avatar billede pstidsen Novice
22. december 2011 - 12:20 #3
Med en af de her tre: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=5367105;5188382;4998630 vil du kunne spille de nævnte spil undtagen BF3. MW3 kan muligvis ikke køre i højeste grafik, men næsten. De tre computere jeg har fundet er dog 1" mindre.

Den computer du linker til har alt for dårligt grafikkort.
Avatar billede RuneNS Nybegynder
22. december 2011 - 13:23 #4
Tak for din store hjælp, håber at du gider hjælpe lidt mere.
Jeg har enormt svært ved at finde ud af hvilke specifikationer der er nødvendige....måske kan du skrive det, så jeg ved hvad jeg skal gå efter?
Det er rimelig uoverskueligt :-)

Har også kigget på denne. Hvordan vurderer du den:

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834215200
Avatar billede pstidsen Novice
23. december 2011 - 00:50 #5
Den koster jo kun lige godt 5000 DKK og til den pris er den ret god. Dog er grafikkortet ikke godt nok til at spille BF3. MW3 vil nok hakke meget.

Husk på at ved spil er det grafikkort der tæller! i7 processor er selvfølgelig også godt, men det er mere hvis man vil have mange andre programmer åbne.

For at finde ud af hvad man skal have så googler man bare "BF3 system requirements"
Avatar billede RuneNS Nybegynder
03. januar 2012 - 08:57 #6
Lukkes
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2012 - 12:13 #7
Og hvorfor må vi ikke få points?
Avatar billede RuneNS Nybegynder
03. januar 2012 - 14:49 #8
Det må du meget gerne, tak for din store hjælp, jeg er bare i tvivl om hvordan jeg gør.....
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2012 - 16:03 #9
Det er for sent nu. Du kan dog lave en ny tråd hvori du giver mig points.
Avatar billede RuneNS Nybegynder
03. januar 2012 - 17:12 #10
Det gør jeg selvfølglig lige :-)
Avatar billede RuneNS Nybegynder
03. januar 2012 - 17:14 #11