Avatar billede jpi Mester
19. december 2011 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program

Jeg skal bruge et backup-program der kan følgende:

Det skal kunne tage backup af en mappe med undermapper osv. til en anden mappe/USB-drev/mappet drev på netværket.
Det skal kunne sættes op til at tage en komplet backup hver uge/måned og derefter en incremental backup, hver dag indtil næste fulde backup.
Der skal kunne laves flere af den slags job for forskellige mapper og intervaller.

Det skal ikke koste for meget.
Avatar billede foodear Praktikant
19. december 2011 - 14:11 #1
Avatar billede foodear Praktikant
19. december 2011 - 14:12 #2
Avatar billede kjeldsted Novice
19. december 2011 - 14:40 #3
Timemachine (http://support.apple.com/kb/HT1427?viewlocale=da_DK) ;)

Husk altid at angive styresystem når der efterspørges applikationer. Ellers er det svært at vide hvor man skal begynde :)
Avatar billede jpi Mester
19. december 2011 - 15:23 #4
Sorry...

Det er Windows Server 2003
Avatar billede jpi Mester
02. februar 2012 - 08:29 #5
Lukker...