Avatar billede ole8 Nybegynder
18. december 2011 - 23:46 Der er 5 kommentarer

At sortere billeder i en mappe?

Jeg har billeder som jeg fører over i en mappe - jeg vil have at billederne bliver sorteret således at de kommer i den rækkefølge, jeg selv vælger! DVs. at den ikke skal sortere alfabetisk orden, som den gør lige nu
Avatar billede ole8 Nybegynder
18. december 2011 - 23:47 #1
På min bærbar kan jeg sjovt nok godt flytte rundt på billederne i en mappe -  jeg trykker F5 og opdatere og den sorterer ikke mine billeder. Men på min anden computer sorterer den når jeg trykker F5. Så det må jo kunne lade sig gøre..
19. december 2011 - 06:53 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---
19. december 2011 - 06:54 #3
Nå ja - det er jo spild af tid at skrive til dig - du vender jo alligevel aldrig tilbage ???
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ole8 (Point ude: 682 ? )
Avatar billede ole8 Nybegynder
20. december 2011 - 18:43 #4
windows 7
please hjælp mig ! :'(
20. december 2011 - 22:28 #5
(Se #3 !!!!)