Avatar billede Potices Nybegynder
17. december 2011 - 13:28 Der er 2 kommentarer

Windows fryser ved firewall

Jeg har lige købt en HP Pavilion dv8-1290eo. Der er et problem og det er følgende: (Jeg bruger Internet Explorer 9 og Windows 7) Når jeg går ind på en side kommer der nogle gange et lille vindue op som spørger om jeg vil fortsætte på denne side eller om jeg ikke vil. Det vil jeg gerne men jeg kan ikke trykke på det lille vindue eller andre steder i browseren.

Jeg har prøvet at lukke vinduet (kunne kun gøres ved hjælp af joblisten) og gå ind på den igen men samme problem. Jeg har også prøvet at gå ind i instillinger og forringe firewallen men intet virker. Nogen der kan hjælpe mig?

ps. Jeg kunne ikke oprette en tråd i andre kategori så jeg lagde den her
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
21. januar 2013 - 09:18 #1
Tænkte det måske kan være et plugin der ødelægger festen.
Har du eventuelt prøvet med en anden browser?
Samtidigt har du prøvet at opdatere browser og plugins?
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
17. maj 2013 - 09:14 #2
Afmelder overvågning pga af spørgmålets alder og manglende feedback fra anmelder.