Avatar billede riddler182 Nybegynder
05. august 2001 - 14:59 Der er 7 kommentarer

USB og Win2K

Hejsa.
Jeg har problemer med at få mit USB udstyr til at fungere ordentligt under Win2K (vi snakker om Logitech keyboard og mus). Det virker ordentligt til tider, men af og til får det computeren til at gå ned. og det er især når jeg kører spillet Counter-Strike, at jeg oplever at musen lagger ret meget.

Nogle der ved om jeg gør noget galt eller har en løsning til, hvordan jeg undgår disse irriterende problemer?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. august 2001 - 15:10 #1
du kan prøve at hente win2k service pack 2 (kan findes på windows update.)
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. august 2001 - 15:21 #2
Ja, jeg holder stadig på at man skal bruge keyboard og musen i de porte som er lavet her til.

Men det hjælper jo ikke dig...

Info om maskinen .. CPU /RAM
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. august 2001 - 15:53 #3
Kører du direkte på PC\'ens USB-porte, eller kører du via en Usb-HUB?

Prøv at køre direkte, hvis det er muligt, og fjern alt andet USB-udstyr end det nødvendige!

/Rob
Avatar billede riddler182 Nybegynder
05. august 2001 - 17:49 #4
Jeg kører dem direkte fra PC\'ens USB-porte. Jeg har prøvet at skifte videodriver, og nu virker det mærkeligt nok i Win2K, men der er stadig problemer med CS desværre.

Det er et USB/PS2 keyboard med 2 USB indgange i. USB-musen sidder altså tilsluttet keyboardets USB indgang. Det er både keyboardet og musen der er forsinkelser på i CS.

/RiddLeR
Avatar billede guiron Nybegynder
08. august 2001 - 22:50 #5
Kør PS2! Har samme prob.

Hjalp lidt at få den nyeste MouseWare på, men specielt det at hvis man får den smidt i PS2, så begynder den at køre godt!

/Guiron
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. august 2001 - 06:44 #6
PlayStation 2 eller mente du SP2 ?

:-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. august 2001 - 06:46 #7
(Det er da sindsygt med alle de forkortelser)