Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
13. december 2011 - 19:33 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at lave forum i PHP.

Hej alle!

Er der nogen af jer der er ferm til at lave et super lækkert og enkelt forum i PHP? (Eller bare har et liggende)

Det skal være ligesom på Amino, ingen underkategorier, man skal bare kunne slå ting op hurtig og nemt, endvidere kunne det være rigtig lækkert hvis man kunne logge på med Facebook.

MVH. Halfdan Valentin Harring
Avatar billede losdivinos Nybegynder
13. december 2011 - 19:54 #1
I så fald skal du læse lidt om Facebook API's. :)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2011 - 02:42 #2
Enten finder du et eksisterende forum og skinner det.

Eller saa skaffer du dig 5+ aars erfaring med PHP og bruger de par tusind timer det tager at lave et virkeligt godt forum.

:-)