Avatar billede andybentsen Nybegynder
13. december 2011 - 04:23 Der er 2 kommentarer

Overførsel af musik til iphone

Hej

Når jeg skal ind og synkronisere min iphone sker der noget underligt.
i mit Itunes, har jeg lavet nogle bestemte mapper som Dansk rap, Amerikansk rap, Techno osv. men efter synkroniseringen er de sange i de forskellige mapper ikke kommet med. Sangene er under "Sange" "Albums" osv. på iphonen men ikke i de mapper jeg selv har lavet.

please hjælp så jeg kan få det til at virke!
Avatar billede rubensobiecki Nybegynder
13. december 2011 - 08:33 #1
1. Gå op i filer og godkend coputeren.
2. Tryk på din iphone og tryk Administer musik, videoer.. Manuelt.

Ps hvis du synkroniserer, hvil dine gammle sange blive slettet
Avatar billede andybentsen Nybegynder
13. december 2011 - 15:47 #2
Jamen jeg har altid brugt denne her computer til min iphone, og så var jeg inde igår og lægge nogle flere sange ind og så begyndte den på det der med at ikke putte sangene ind i mapperne på min iphone men i itunes ser det helt normalt ud.
og har også prøvet den med Administer musik, videoer manuelt.