Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. december 2011 - 20:32 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Forslag til Eksperten.dk

1. Mulighed for at redigere indlæg i 5 minutter efter de er blevet skrevet. (Til retning af stavning/grammatik samt taste og formuleringsfejl).

2. Mulighed for at slette alle breve/post beskeder permanent, også fra Databasen, da jeg ikke gider have alle mine personlige breve liggende og flyde her til evigtid.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2011 - 20:41 #1
Hmmm, har du helt glemt denne tråd? http://www.eksperten.dk/spm/942443
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. december 2011 - 22:24 #2
#1 Ja og jeg har gentaget det samme 5 gange i den tråd og til sidst bliver det spild af tid.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2011 - 23:07 #3
Spild af tid????
Læs nu svaret fra Lars i den tråd, og prøv at forstå hvad han skriver....Der er jo ligesom ingen grund til at gentage spørgsmålet, når der er svaret på det.
At det så ikke er det svar du ønsker, er jo en helt anden sag.  :-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. december 2011 - 23:24 #4
#3 Det er et dårligt argument. Man kan slette sine beskeder på andre forums og der sidder webmasters ikke og whiner over at de skal til at lave noget hvis en person vil have beskeden tilbage. Derudover så kan man bare lade være med at slette sin post hvis man ikke ønsker at slette den.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2011 - 23:34 #5
Så brug dog disse forums i stedet for at bruge Eksperten.....
Det er et underligt "kræve-sumfund" vi lever i, alt skal være gratis, og så skal det bare være lige som jeg vil have det. Og er det ikke det, så se at komme igang!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. december 2011 - 23:42 #6
Læs mit svar (#8) i den tråd som du selv linker til.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2011 - 23:54 #7
Ja, netop. Her kræver du at Eksperten bliver ændret, i stedet for at bruge den som den er. Du kan, som alle vi andre, arkivere dine beskeder, og lade være med at kigge på dem igen.
Nemmere bliver det ikke......
Avatar billede pstidsen Novice
13. december 2011 - 00:08 #8
1. Har du lagt mærke til Preview funktionen?

2. I øvrigt gælder den gamle regel vel: En gang på cyberspace - altid på cyberspace. Lad være med at ligge fortrolige oplysninger på et forum som Eksperten som ikke har unødvendig, høj sikkerhed. Brug en eller anden tjeneste med masser af krypteringer, koder og andet sikkerhedshalløj.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. december 2011 - 03:31 #9
#7 Men det er ikke det som jeg er interesseret i.

Jeg er interesseret i at slette dem (ikke gemme dem) ligesom man kan på 99.9% af alle forums i verden som tilbyder privat beskeder.

#8 Nej, det er netop det som den ikke gør. Læs de adskillige svar som der er blevet giver efterhånden. Du kan sagtens slette privatbeskeder som du ikke gider at have liggende på alle andre forums rundt omkring. Eksperten.dk er mig bekendt det eneste (eller ihvertfald et af de meget få) som ikke tilbyder denne funktion.

Og argumentet er at folk så vil have deres slettede beskeder tilbage igen, hvorfor jeg nævner at man blot kan tilføje en funktion med en pop-up besked hvor der står "er du sikker på at du vil slette dine beskeder?" og så er problemet løst.

Det er og bliver ren dovenskab at man ikke vil tilføje en funktion til sletning af beskeder og det er da kedeligt...
Avatar billede pstidsen Novice
13. december 2011 - 17:20 #10
1. Eksperten er pt. som den er. Lev med det eller brug et andet forum.

2. Det kan godt være det ved første øjekast er slettet, men der skal nok være en server et eller sted der har lagret det eller hvor data'ene kan genskabes.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 17:32 #11
pstidsen >> Nemlig, jeg tror bestemt den eneste forskel på Eksperten og de "99.9% forums" hardwareguy15 skriver om, er at på Eksperten kan du selv fremkalde slettede beskeder, mens det på de andre "forums" er Admin som skal bruge tid på det.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 17:33 #12
Ups, sorry, det skulle bestemt ikke ha været et "Svar". Heldigvis er der ikke afsat point, som der heller ikke skal være ang. et spørgsmål om Eksperten.  :-)
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
13. december 2011 - 17:45 #13
#5 Det var måske årets tåbeligste indlæg
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 17:52 #14
hansepeter2 >> Kunne du måske uddybe den lidt??????
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
13. december 2011 - 17:57 #15
Ønsker du synonymer?

Der kom lidt Joachim B. Olsen op i dig der, men det har bare ikke ret meget med det her at gøre :o
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 18:01 #16
Hmmm, jeg forstår ikkke når du taler "sort", men at du gør det, skyldes måske bare mangel på argumenter?
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
13. december 2011 - 18:07 #17
Du bringer en samfundsdebat ind i en tråd med ønsker til nye features på Eksperten... Er det ikke lidt tåbeligt?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 18:12 #18
Nej......
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 18:16 #19
hardwareguy15 har fået svar på forslaget i tidligere spørgsmål....men "kræver" alligevel ændringer.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. december 2011 - 22:58 #20
Bare for lige at komme tilbage på sporet, nej jeg har ikke fået svar på forslaget omkring sletning af private beskeder, men derimod har jeg fået bekræftet at Admins på siden her ikke har nogle gyldige argumenter men istedet er for dovne til at hjælpe deres brugere, hvilket jeg syntes er ærgeligt.

#19 På hwt.dk og tweak.dk kan du også bruge privatbeskeder og ja, du kan også slette dem igen, ligesom man kan alle andre steder. Og nej, jeg forlader ikke Eksperten.dk da der er alt for meget brugbar viden og hjælp som jeg ikke vil gå glip af. Derudover så er det Eksperten.dk med de mest seriøse/kompetente folk (ihvertfald når det kommer til hjælp/rådgivning omkring IT).
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2011 - 03:52 #21
Du fik et svar paa hvorfor.

Du er ikke tilfreds med svaret.

At du ben;gter at have faaet et svar goer bare at vi griner af dig.

Umiddelbart virker #5 meget relevant.