Avatar billede levinuet Nybegynder
12. december 2011 - 13:19 Der er 1 kommentar

Bærbar gamer.

Hej alle sammen. Jeg har tænkt mig at købe en bærbar gamer computer, jeg har en vild selv bygget stationær. Jeg vil derfor gerne havde mig en bærbar gamer til ikke alt for mange penge. Jeg har tænkt på den her http://cdon.dk/hjemme-elektronik/acer_as5755g-2368g75mnks_i7-2630qm_8gb_750gb_15.6_w7hp_nvidia_gt540m-14650665?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=edppriser_dk

Synes at specifikationerne er gode...
Avatar billede lad Nybegynder
12. december 2011 - 14:01 #1
Den tror jeg rolig du kan købe og få tilfredsstillet dine gamer-behov på. Det eneste jeg lige lægger mærke til er at opløsningen er meget lav. Evt. kan du, når du bruger den hjemme, koble en alm. skærm på for at gøre op for det.