Avatar billede mitzie Nybegynder
12. december 2011 - 10:47 Der er 9 kommentarer

Site vurdering af min nye hjemmeside

Hej Eksperter

Har i ikke lyst til at gi´ mig lidt feedback på min nye hjemmeside http://www.børneplakater.dk ? Indhold, design, brugervenlighed o.s.v. ?

Venlig hilsen
Mitzie
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2011 - 11:09 #1
på bestillingssiden til navneplakat skal der være mulighed for at indtaste det navn, der skal være på plakaten - ikke alle vil have 'Tobias'.
Så ville jeg lave en fælles bestillingsside, hvor man kunne skrive antal ud for et lille billede af den enkelte plakat (og navn på de to navneplakater). På den måde kan der spares en del i porto/forsendelse.
Avatar billede mitzie Nybegynder
12. december 2011 - 11:52 #2
Tak for din feedback claes57 :)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
12. december 2011 - 13:34 #3
Jeg ville aldrig bestille noget fra et site, hvor jeg ikke kan se den fysiske adresse på dem som står bag sitet, samt leveringsbetingelser osv.
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. december 2011 - 14:39 #4
Hej Mitzie,

Plakaterne er jo rigtig flotte og de gør hjemmesidens design pænt :-) Men jeg synes at den sorte top er lidt for voldsom i forhold til farverne. Burde den ikke være lidt lysere og måske lidt mere grafisk?

Køb-knappen er ikke ret tydelig og det tog mig lidt tid at finde den. I burde lave den mere synlig.

Som de andre beskriver, så synes jeg også der mangler lidt information om hvem I er og hvordan man bestiller osv.
Avatar billede mitzie Nybegynder
12. december 2011 - 17:24 #5
Tak for din feedback tino_bh :)
Avatar billede kiksen1987 Novice
18. december 2011 - 21:18 #6
Som der er sagt tidligere. Det ville være en god ide at vide hvem du er.

1: Evt også få CVR nr. http://www.cvr.dk/
Så man ved der er lidt troværdighed over siden.

1.1: Få lavet en "footer" til hjemmesiden, evt med kontakt oplysninger osv.

2: Som sagt tidligere mulighed for valg af navn på posters

3: Evt et billede af en poster der faktisk hænger på en væg, så man kan se hvordan det "rigtig" ser ud. Ikke bare et billede på nettet, da det nogen gange kan snyde lidt.

Ellers synes jeg jeg det er en flot side med flotte billeder :)

Held og lykke herfra :)
Avatar billede kiksen1987 Novice
18. december 2011 - 21:21 #7
ps god jul alle sammen :)
Avatar billede mikaelch Novice
25. december 2011 - 18:51 #8
husk cvr nummer på kontakt siden og telefon nummer og adresse det giver meget mere troværdighed over siden

i alt omkring 100 ord på siden det burde kunne gøres bedre forklare hvem er du hvad levere du med flere ord , der må være mere godt om dig du kan skrive på siden

mangler social knapper google plus twitter på siden
Avatar billede sougar Nybegynder
27. februar 2012 - 23:07 #9
Hvem laver hjemmeside