Avatar billede Dustmuz Nybegynder
10. december 2011 - 19:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af touchscreen monitor

Goddag.

Jeg er lidt på jagt efter en Touchscreen monitor i størrelsen 21-23", i prislejet 1500-2500
Jeg har været lidt rundt på nettet og fundet divs. muligheder som umiddelbart ligger over den prisklasse jeg søger.
Dog kan dette ændres, hvis det viser sig at prisen er højere end jeg forventer.

Men dem jeg har været rundt oghar fundet at følgene har touchscreen monitore.
Blue-line, Elo touch, Samsung, LG, Acer

Blue-line sælger ikke til private folk desværre.

Elo touch koster omkring 4.000 for en 22" som jeg umiddelbart finder for dyrt.

Samsung har en touch skærm, men kan ikke finde nogen pris på denne.

og kunne se fra tidligere indlæg herinde på eksperten at LG, skulle have lavet en touchscreen, men denne model sælges ikke længere :(

Acer's T-series har touch, men kan ikke umiddelbart finde nogen forhandlere som har denne skærm

Håber der er nogen derude i det Danske ganske land, som kan sende mig lidt i den rette retning, eller argumentere for at jeg måske skal ændre mine kriterier for sådanne en skærm.

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
10. december 2011 - 19:09 #1
en mindre rettelse..
Det er Asus som har T-serien og ikke Acer.
fejl fra min side
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2011 - 19:32 #2
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
10. december 2011 - 19:40 #3
absolut Intet. Troede dog ikke Dell havde touchscreen monitors.
men da jeg søgte kom Dell ikke op blandt søge resultaterne på de 10 første sider.

Men det ser da ud til at mit "problem" er blevet løst :D

Takker mange gange for det hurtige svar
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2011 - 19:51 #4
så bare luk spg - hvis du ikke venter andre løsninger...
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
10. december 2011 - 20:23 #5
Nu kommer jeg sikkert med et dumt spørgsmål.
Hvordan gør jeg?

For hvad jeg kan læse mig frem til, så burde jeg kunne acceptere det du skrev som svar, og derved lukke tråden.
men synes ikke lige at kunne finde denne "accepter svar" knap.

Medmindre du skrev det som en kommentar?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2011 - 11:55 #6
jeg har bare lagt det som kommentar - du kan selv lægge et svar, og derefter kan du acceptere det (så har du point til en anden gang).
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
11. december 2011 - 12:55 #7
Okay takker :)