Avatar billede kkaen Nybegynder
10. december 2011 - 13:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i Culture eller Access to temporary file

Jeg har lavet et projekt i asp.net Framework 4. I aftes kunne det afvikles fint. Men pludselig i dag vil det ikke.

Nu kommer projektet med fejlene:
"Culture not supported"
eller
"access to the path c:\windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\Temporary ASP.NET Files\ App_Web_mr525cx5.dll is denied"

Jeg har forsøgt at dot'e mig ind på problemet ved at tilføje
"Debug="true" Culture="en-US"
i Default.aspx, men det giver ikke noget resultat.
Jeg har forsøgt at slå de mulige årsager til exceptions-visningen fra i
Debug->Exceptions
men det har heller ikke givet noget resultat.

Hvordan kan problemet lige opstå natten over på en slukket computer, og hvordan kan jeg løse problemet?
Avatar billede kkaen Nybegynder
10. december 2011 - 13:30 #1
Når jeg debugger projektet i Visual Studio 2010 nu, så giver det en fejlside med "Forbindelsens tidsfrist udløb". Hvis jeg så klikker på ikonet for sitet i proceslisten i windows nedre højre hjørne, og vælger "se site", så viser det sig fint...???
Avatar billede kkaen Nybegynder
18. december 2011 - 17:36 #2
Som følge af manglende aktivitet lukkes spørgsmålet...