Avatar billede herch Nybegynder
08. december 2011 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprette grafer ud fra regneark som så skal anvendes i PowerPoint

Har en masse tal for flere afdelinger, hver afdeling skal have vist 12 forskellige grafer i PowerPoint.
Hvordan kan man oprette et sæt grafer(12 stk.), som kan dække alle afdelinger, dvs. man har kun et sæt grafer, hvor tal bare bliver skifter, alt afhængig hvilken afdeling man ser på.

Er der nogen der har en god ide, hvordan det kan oprettes smartest?

Det skal siges, at tal i dag ligger i et regneark, men også kan blive placeret i en SQL-database eller noget xml, hvis det er bedre.
Avatar billede supertekst Ekspert
08. december 2011 - 13:57 #1
Har for nyligt udarbejdet et system, der ligner - men det var en B2B-løsning.
Avatar billede herch Nybegynder
08. december 2011 - 14:24 #2
Hvad er en B2B-løsning?
Avatar billede supertekst Ekspert
08. december 2011 - 14:32 #3
Business To business
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
08. december 2011 - 22:43 #4
Hvordan er dine data opstillet i regnearket?
Avatar billede herch Nybegynder
31. januar 2012 - 08:43 #5
Har selv fundet en bedre løsning, danner alle grafer i Excel, opretter herefter de respektive PowerPoint, som tager alle oplysninger fra grafer, samt overfører selve grafen til PP.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester