Avatar billede ukendtnu Nybegynder
07. december 2011 - 23:17 Der er 1 kommentar

reducer PDF størrelse

Jeg sidder og har lavet et magasin i indesign cs5.

magasinet indeholder en del grafik i jpg form og som vector og der en del shadows og transperens

problemet er at når jeg exporterer til pdf (smallest filesize) så bliver min pdf fil 20 mb
selvom jeg i acrobat pro reducerer fil størrelsen og kører pdf optimizer så er den stadig omkring 20 mb

i audit space usage står der: content streams udgør ca 40% af størrelsen
x objects form udgør  30%

men hvordan gør jeg noget ved det??
Avatar billede Himbear Nybegynder
08. december 2011 - 04:27 #1
Har du prøvet at ændre på indstillingerne for transparens i PDF Optimizer? X Objects er dine billeder.