Avatar billede dr-kermit Nybegynder
06. december 2011 - 16:14 Der er 3 kommentarer

Feedback på www.it-startups.dk

Hej Allesammen,

Jeg ville da lige høre hvad i syntes om mit nyeste tiltag.

www.it-startups.dk

Bare kom med kritik/ros eller andet.

Mvh Kenneth
Avatar billede claes57 Ekspert
06. december 2011 - 16:51 #1
jeg synes det er for meget at køre siden på engelsk...
Og gerne en side med hvem der står bag siden, kontakt, osv
Avatar billede Blueeyez Mester
06. december 2011 - 17:01 #2
Måske du kunne lave siden i pixel's eller hvad det hedder frem for en fast skærm størrelse..  samt give hele siden et skub fra venstre mod højre så teksten ikke er så "tæt" op af siden på ens skærm... og den der "mouse over effect" vil mene den er ret unødvendig..
Avatar billede MagnusJP Nybegynder
06. december 2011 - 17:06 #3
Hvis siden primært handler om danske ting, skal den nok være på dansk..
Men hvis du også har udsigt for en engelsk målgruppe, er det helt perfekt at den er på engelsk!

Synes at layoutet er super fedt, så thumbs up for det! Kan rigtig godt lide headeren.
Synes også din bar til højre er super fed.

Simpelt layout = perfekt layout.