Avatar billede thormand Nybegynder
05. august 2001 - 10:36 Der er 13 kommentarer

Gainward Geforce2 MX 400-TV out DVD !! Fejler DDrav Overlay i twin view

Mit Gainward Geforce2 MX400 Jumbo m. TV-out 64 mb ram
kører win 2000,SR 2, AMD k6-III 400Mhz Power DVD ver. 3.0 og WinDVD, fortæller mig, at de ikke kan ( create overlay) også med lav skærmopløsning og farvedybde men kun når jeg bruger twin-View-TV, samt Nvidia detronator driver instalation ny model, laver kun et blink på skærmen når jeg forsøger instalation, mit grafik skulle kunne bruge Detronator, ka ikke se DVD på TV,,, Pokkers
DVD-Drev = Toshiba 16x/48x M1502
Der må være nogen derude med samme problem der har en løsning,,,, takker for hjælp
Avatar billede hotpop Novice
05. august 2001 - 10:39 #1
Punktummet er opfundet :) Prøv med det så kan vi nok forstå hvad du mener :)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
05. august 2001 - 12:01 #2
har du prøvet nyeste detonator ???

www.guru3d.com
Avatar billede thormand Nybegynder
05. august 2001 - 13:42 #3
Jeg har instaleret detonator driver ver 1290 for win 2000 og direct-x 8.0a. Ved justering af skærmdriveren under overlay control, er alt nedtonet således der ikke er muligheder for justeringer, hvorledes får jeg tilsluttet
Direct draw overlay mode ??
kan det være en hardware fejl
kan stadig ikke afspille DVD-Film på mit tv, alle andre video filer er ok, men DVD nej den vil ikke.
Avatar billede hotpop Novice
05. august 2001 - 21:38 #4
Er de 12.90 drivere WHQL-certificerede?
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2001 - 23:36 #5
hotpop> 12.90 er vidst ikke certificerede endnu, men jeg bruger den nu og kan ikke mærke forskel fra 12.41!
Avatar billede thormand Nybegynder
06. august 2001 - 21:25 #6
Kan det være at min 400MHZ AMDk6-3 ikke er kraftig nok til af afspille DVD ????
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 21:30 #7
Måske ville det hjælpe med en biosopdatering!
Avatar billede thormand Nybegynder
06. august 2001 - 21:41 #8
En bios opdatering på grafik kortet eller bundkortet, Bundkortet vil jeg regne med God ide bliver testet straks
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 21:45 #9
Jeg tænkte på mobo bios, grafikkortet er jo ret nyt!
Avatar billede thormand Nybegynder
06. august 2001 - 21:47 #10
PowerDVD does not support the current display mode. (DDraw Overlay mode is recommended)

Please lower the screen resolution and color depth, for example, 800 x 600 with 256 colors. Or you may adjust the refresh frequency, for example, to 75 Hz.
Og dette har jeg prøvet men nej...
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 21:50 #11
Har du prøvet den laveste opløsning 640x480 også farvedybden, sæt den til 256 farver!
Avatar billede thormand Nybegynder
06. august 2001 - 22:04 #12
Ja nu har jeg prøvet den også, den svarer mig
(Current display mode is not supported.)
den kan ikke lave overlay, under configuration af detronator driveren atvansed, overlay delen, er alt blanket at så jeg ikke kan gøre noget der, hvor kan man slå overlay til,,,,
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2001 - 22:15 #13
Biosopgradering! Hvad hedder dit bundkort?