Avatar billede bommerskald Nybegynder
05. december 2011 - 21:21 Der er 6 kommentarer

Nisse sjov

Hej

Jeg er nisse for en anden kollega på arbejde, og nu skal der laves sjov. Håber på lidt gode forslag herinde...

For nogle år tilbage hørte jeg om en mail, som en kollega fik, som han så åbnede og det regnede ned med stønnede nøgne damer, hvorefter han ikke kunne slukke for pc´en. Det kunne være i denne stil :-)

Hvis nogen kender denne prank, eller andre gode, så skriv endelig... det er jo nissetid :-)
Avatar billede jny-dk Nybegynder
05. december 2011 - 21:40 #1
tag et skærmbillede af det program i køre med og sæt det på som baggrund. en fra jobbet klikkede løs i 10m he he.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. december 2011 - 21:43 #2
Den klassiske med gule post-its?
Byt rundt på tasterne på keyboardet. (det gjorde jeg sidste år, så der stod: God Jul Fra Nissen) - Lånte ekstra taster fra keyboard nummer 2 og malede beskeden RØD.
Bind alle ting på skrivebordet sammen med et stykke bånd.
Hæld karse i keyboardet og en smule vand.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2011 - 21:45 #3
Jeg synes at gaver er sødest. SOm noget til juletræet.
Eller hvis du vil have fis, kan du pakke en billedramme ind, med et frækt billede i :);)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2011 - 21:57 #4
Hårdkogt æg overhældt med chokolade og pakket ind i cellofan...

(Jep, det var jeg offer for! :D)
Avatar billede thov Forsker
05. december 2011 - 23:18 #5
Avatar billede bommerskald Nybegynder
07. december 2011 - 21:38 #6
Dette lille program skal klart indstalleres på hans computer :-)

Jeg har også lavet lidt numre med hans autokorrektur i office og word, så hver gang han skriver det, står der "drillenisse rules". Det sjove er, at han har skrevet det samme brev 3 gange nu, og han kan ikke finde ud af at ændre det, og brevet blev skrevet uden brug af ordet det :-)