Avatar billede thomsensteffen Nybegynder
04. december 2011 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hej jeg har problemer med battlefield 3 (xbox 360)

når jeg vil ind og spille multiplayer så skriver den dette, your gamer profile does not have the correct permissions to access Xbox Live functionality. hvad skal jeg gøre ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2011 - 19:18 #1
Avatar billede pstidsen Novice
04. december 2011 - 19:26 #2
Hej og velkommen til E...

Du er hvis kommet til at lave to spørgsmål i stedet for ikke. Derfor skal du lige lukke det ene. Det gør du ved at lave et svar, hvorefter du accepterer det :-)
Avatar billede Gregers_Schwarz Nybegynder
04. december 2011 - 22:43 #3
Færst og fremmest kræver det at du har et Xbox LIVE Gold abbonement, og så kræver det også lige at du har et online pas det følger med, hvis du køber spillet nyt.

Hvis du har, da du lavede din bruger, sat den som 15 eller derunder vil det dog ikke være muligt for dig at spille Battlefield, da EA kører en politik om at man skal have nået en vis aldersgrænse for at kunne spille det.

Håber mit svar kunne hjælpe dig :)
Avatar billede thomsensteffen Nybegynder
05. december 2011 - 17:00 #4
tak for hjælpen :D